hejsan hoppsan

har helt glömt bort allt vad blogg heter.. skäms! Det har varit en hård vecka med "vackra matten" som min matte lärare skulle sagt. mycket luktande på arcustan osv.. :P
skall sumera veckan som gått hittils för den nyfikne, har tränat, sovit, pluggat, ätit/lagar mat, suckat, gäspat, kollat på favorit tvprogram, handlat, diskat och åtk buss..tror jag fick med allt där.. ;) just nu är har jag långhelg dvs, ingen föreläsning varken i morgon eller på måndag....SKÖNT!
Studenttorsdag ikväll, så det blir väl till att styra upp sig själv och vara lite social med kurspolare, men nu måste jag få i mig lite lunch, såhär 2.5 timmar för sent.

hejpåre

kan tipsa om roliga youtube klipp, börja med denna och tryck vidare på liknande klipp..galet häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0