känslosamt

helgen som gått har gett många olika känslor so here they come.

Kanon:
Syftar på mitt tillstånd i torsdags, hade det super! tack alla inblandade, bilder finns på fejjan! =)

Skit:
Syftar på mig i fredags och melodifestivalens vinnare i lördags..vad hände med E.M.D?? lööve deras låt.

Svettig:
Jag idag på mitt långdistanspass..15km phuu!

Härlig:
Vårvädret idag, breaken ifrån matteplugget, och badet med ansiktsmasken jag unnade mig efter träningen idag!

Dagens lite sena middag pga träning och tvätttid blev hemmalagad pizza, smarrigt som tusan!

pizzadeg:
5,5dl mjöl
1,5 tsk bakpulver
75g smör
1krm salt
2dl mjölk

Smält smöret, blanda allt, och kavala ut till tagom tjocklek..jag brukar göra två stora och mycket platta..
fyllning tänker du..ja ta det som finns hemma och det du gillar.. =) glöm inte avsluta allt med lite kryddor!

nu fortsätter visst beck! heyhey

Kommentarer
Postat av: jontee

vad tror ni om att göra sushi när jag kommer ?? :)

2009-03-16 @ 09:05:19
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0