sådär

..nu har dagens huvudvärk nästan släppt..skönt! henrik drog med polare till kristinehamn, så här sitter man ensam (hatar att vara ensam), skrämde upp mig lite genom att kolla på CSI..varje ljud gör att jag hoppar högt och springer och dubbelkollar att ytterdörren är låst.. :S haha, patetiskt!! kan inte hjälpat dock...
Fick en grym låt på huvudet efter kvällens höjdpunkt "så skall det låta"
lyssna och njut!



Läste min underbara vän jonatans, som henrik bodde tillsammans med i strömstads blogg..han är en så klockren kille, hur genom snäll, go som hellst! och blev på mycket bra humör =) thanks!

Skall ta och bädda ner mina frysta fötter och kyla huvudet med en kylklamp! imorgon är en annan dag..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0