tisdag

TJAAAA!
idag är jag på mycket bra humör, tö jag fick mail ifrån oktyr =) var "hjärtligt" välkommen på deras träningar, missade dagens (såg inte mailet förrän nyss) men nästa vecka börjas det.. :D jag kommer vara BÄST Oringen here I come!
En sak till jag som gör mig glad är de skönt långa ljusa kvällarna!  sommaren och våren är på väg, man har tillockmed börjat sopa bort allt grus efter snö och isen..vilket betyder att man inte räknar med speciellt mycket mer is och snö :D
Veckan ser väl ungefär ut som den brukar dock är de tidiga mornarna utbytta emot sena eftermiddagar, vilket inte gör speciellt mycket faktist! sovmorgon någongång ibland är bara bra för hälsan :P
väntar fortfarande på förra veckans tenta, men den skulle faktist dröja minst två veckor..så det är bara att fortsätta med den lättare ångestpaniken...

till helgen får ja och henrik selebert besök ifrån Jonatan, skall bli jätteskoj!
Så det blir fest på fredagen! alla är naturligtvis välkomna! utgång sen antagligen..nöjes kanske?

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0