vräkta?!

blev fundersam igår när både jag och henrik helt plötsligt hade varsitt brev/paket att hämta ut på posten (Ica viken)..tog tag i det idag och tog en promenad bort för att hämta ut vad det nu var..blev en jobbig överaskning..!
Vi har vetat om länge att rosenborg huset vi bor i är ute på försäljning, men trodde kanske inte att någon skulle vilja köpa huset så här under finans kriser och allt, men icke. den 31 juli måste vi vara ute ur lägenheten, vilket känns väldigt surt..
En flytt mitt i sommarlovet är inget jag ser fram emot. Vi hoppas nu att få flytta innan teminens slut i början på juni, men det är nog tveksamt om dom går med på det om vi inte vill betala dubbel hyra, vilket vi juh såklart inte vill..
Men i morgon alternativt i övermorgon skall vi ringa till STUB och ta reda på vilka alternativ vi har.

Jag är nöjd med vad som hellst bara jag inte hamnar på kronoparken, rädd som jag är för att vara ensam tror jag inte jag skulle palla ett såpass osäkert ställe..har juh inte allt för bra rykte sen tycker jag det är på tok för långt ifrån stan, men o andra sidan vet jag många som bor där som är nöjda..

vi får ta de som de kommer helt enkelt! pussokram

Kommentarer
Postat av: Jonte

4-5 April kommer jag till er. :) sen blir det påsk i Strömstad.



2009-03-05 @ 09:07:49
URL: http://jontee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0