änglar & demoner

hejhej!

idag var det omtenta i strömningsmekaniken, och det känns bättre än efter förra tentan..hoppashoppas att jag klarar det!
efter tentan tog ja en lång lunch, sen skrev jag intuderingsfrågor på miljkemin till förbannelse..kl 17 var de nollekommité möte! mkt bra!

nu har jag precis kommit innanför dörren, har varit på bio och sett dan browns "änglar och demoner" tillsammans med henrik, en film precis i min smak :D
dagens träning har inte blivit sådär jättebra, men en promenad till och från stan blev det!

nu blir det läggdags, för även om det är en röd dag imorgon så betyder det inte att man som student är ledig, oh nej..jag har bara en sisodär 6 kapitel att skriva instuderingsfrågor till och en gammal tenta att gå igenom, samt två kapitel strömningsmekanik som behöver räknas..counting the days until completly fredom... hhoo yeah!

Guess what! Timbuktu spelar i strömstad i sommar...kommer bli grymt!

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0