hos syrran o uppladdning inför gbg-varvet..

hejhej, i morse drog jag ner med tåg till syrran i uddevalla..vi har haft en mycket bra dag tillsammans, bla lagat mat (som blev swine gott), varit ute på stan och gått en promenad! nu är det strax "berg flyttar in" och sen blir det till att nanna :D
 
imorgon blir vi hämtade av mor och far för transport emot gbg, skall juh som bekant springa gbg-varvet! skall bli jätteskoj, dock har jag jätteont i en muskel (eller vad det nu är) i skinkan..så jag hoppas jag kan pina mig igenom de 21km..
skall bli jätteskoj att träffa pernilla och peter igen, har inte sett dem sedan brus springsteen förra sommaren..(tror jag iaf)..

aja, nu skall jag umgås lite med bella! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0