lobråten

i torsdags var det som bekant valborg, så jag drog med vickan, åsa och monica upp till campus för att grilla! där träffade jag massa folk men speciellt carro, isa o hennes kille josef..vi hade skit kul grillade på inte alls speciellt bra engångsgrillar, klassiskt!, menmen jag grillade majs det var det enda jag var sugen på..senare åt kvällen drog vi me taxi ner till nöjes, men de vart stängt! så vi fortsatte till koriander där tappade jag bort åsa, isa o josef jag tror dom drog hem till åsa på efterfest..jag mötte upp björn som stod ensam på torget och vi drog till arena..jäkligt kul kväll! :D
dan därpå fredag åkte jag o henrik till henkes pappa som bort på lobråten utanför gräsmark..vi var i charlottenberg i lördags och jag fick mig ett par "herkules" sandaler..idag har jag och henrik tagit en lååång promenad med repita och vilda, lars hundar..vi blev borta 1,5h..men en 45min tur upp på ett berg...det var galet mycket uppför!
sen körde lars hem oss hit till karlstad men först handlade vi! måste juh passa på när det finns en bil att handla tunga grejer.. :D
nu skall jag strax laga veckans matlådor sen duch och sova! är meget trött!

nu längtar jag till nästa helg, då skall jag hem till strömstad!

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0