pingsthelgen

Här kommer bilder ifrån gårdagens grillkväll och utgång samt dagens solpromenad! :D



Jag agerade DJ



Jag och Jonathan på Glada Ankan!



Jonathan och Henrik på Arenas uteservering



Skall ut på en promenad i det härliga sommarvädret!



Jag lekte fotograf ute på flygfältet..



Några obligatoriska hoppbilder blev det såklart ute på landningsbanan :)

PS. min mamma skickade mobilbilder på syrran som har bal just nu..ooh jag har väldens vackraste lillasyster! skall se till att lägga upp bilder när jag får  ordentliga bilder! DS

// puss michelle

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det går inte alls bra med min träning och mat, ska lära mig pulsklockan och försöka komma ut imorgon. Bloggen är på G.

Hoppas du hade en skön helg.

2009-06-01 @ 08:16:11
Postat av: michelle

Det går sådär för mig med! Men skall ut ikväll när den värsta värmen är borta!

kram

2009-06-01 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0