strömstad

hejhej!

i fredags åkte jag o henke ner till strömstad till mami o papi. blev hämtade på daftö och drog ut till saltö för lite orienteringsträning..gick helt okej! hemma åt vi räkor :) lördagen grejade jag och mamma mest medans henke satt framför datorn och papi packade inför tjänsteresan till tjeckien. lördagkväll drog jag och henrik till petter, där var roma, svetlana och petters pappa..blev lite wiskey och vin..fast inte för mig för jag körde :)
på söndagen sen var det äntligen dax att gå på samules (eva o petters son) namnfest! och första gången jag och henrik fick träffa han. vi kan säga såhär -det var kärlek vid första ögonkastet.. vilken ögonsten! så söt, go och glad bebis! tror han tyckte om mig med (lite iaf) :P
kvällen tillbringades på spa där jag eva, petter, henke,samuel (sovandes),  kristian och david åt god mat!
idag möttes jag eva o samuel för lite promenad och lunch, medan grabbarna badade bastu!

tack för en underbar helg mamma och pappa.
tack eva petter och samuel för massa god mat och trevligt kalas! :)
NU LÄNGTAR JAG ÄNNU MER HEM!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0