fredagsmys

hejhej!
dagen startade väl sådär, hade planerat en heldag i bibblan men kom helt enkelt inte upp i morse, var så sliten! isf att komma till biblan kl 08.00 var jag där 10.30..jag björn och patrik gick igenom gårdagens labb, och försökte bli lite klockare, vilket jag faktist tror att vi blev.. :)
har kännt mig trött och haft huvudvärk precis hela dagen och nu är inget undantag..hoppas det känns bättre imorgon för så skall jag upp med tuppen 06.00 och åka med tåg från karlstad till uddevalla 07.00. skall nämligen springa silva trofen med maria :)

för er som är intresserade, 50-åringen lever livet i CA.. finns att läsa på resedagboken.se under marithaotomas

nu blir det filmtajm, henkan har en massa förslag här..

pusshej

Kommentarer
Postat av: matilda

jobbsöknadet går sådär faktiskt.. är över en 60 ansökningar nu och börjar bli ganska matt på att det aldrig ger nå resultat nu faktiskt.. tjejkväll låter toppen! det skulle vara jätteroligt :)

2009-11-14 @ 02:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0