helgen

hejhej!

skall försöka sammanfatta helgen som varit :)

I fredags julpyntade jag som sagt hela dan typ, blev jämt gööör bra, som man hade uttryckt det här i värmland!Lördagen började med ett träningspass, blev inte jätte långt men poängen var att komma ut och röra lite på sig, har juh inte haft mer än en ynka soltimma på en månad..så när solen sken i lördags och jag skulle möta lillasyster på tåget vid 11 tiden så tänkte jag att det var lika bra att slå två flugor i en smäll :I

efter lite duchande och lagande av diverse hemma gjord pizza vart det till att ta bussen in emot stan! shoppade och gick i affärer fram tills en 4..
Sen var det hög tid att åka hemmåt och börja förbereda inför kvällen! hade bjudit hem diverse vänner och vi bakade lussekatter, gjorde kola och drack olika sorters glögg! super mysigt!

kvällen avslutades på BK, mumma!

i söndags vart det inget slö sovande inte..blondinbella skulle juh gästa mitticity, så det var bara att dra på dojerna och traska dit! :) fikade lite och shoppade lite mer med bella.
på kvällen skulle bella träna, 15km. jag bestämde mig för att cykla med henne, så hon inte sprang vilse och så fick jag juh själv lite motion :)
sen såg vi på "vem kan slå filip och fredrik" och "bridget jones dagbok"

Idag var jag först i skolan och sen efter det hann jag och bella gå på stan tills klockan 4 då hon åkte med tåget ner emot västkusten.
En mycket rolig helg med syrran på besök! hoppas det inte dröjer ett år tills nästa!

nu skall jag dra mig emot den härligt mjuka kudden! sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0