I löve the juletid..

Det finns helt ärligt ingen högtid som jag ser så mycket fram emot som julen..folk tycker jag är knäpp som i oktober börja prata julkappar och lyssna på julmusik, menmen sån är jag :)
Gissa vad jag gjort idag då? haha! ... julpyntat så klart! måste säga att jag är mycket nöjd! henrik däremot kommer antagligen få kväljningar så fort han kommer innanför dörren :P

tentan idag gick nog helt okej, är lite förbannad på mannen som "inte hann" göra en svår tenta..det märktes verkligen att han stress gjort den, en massa fel överallt..hoppas och tror att ett godkänt inte skall vara allt för långt borta iaf.

kunde inte låtabli att dela med mig av denna bild, det är julafton 2003 som vanligt har vi landat hos farmor efter en dags turnerande emellan släkten. Pappa blir övertalad att vara tomte och bella vill hjälpa tomten precis som när hon var liten :D



puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej på er. hoppas ni har kul nu när ni ska julstöka

2009-11-21 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0