silvatrofén

hejhej!

igår vart det till att dra iväg med 07.00 tåget till uddevalla för att möta syrran som stod och väntade utanför kampenhof. vi körde iväg till TC som var på Ramnerödsskolan.
jag och maria sprang emot kajsa o bella, en liten intern kamp :)
de gick bra fram till tredjekontrollen, sen bommade vi lite och då kom dom ikapp oss :P
menmen, jag tyckte vi kämpade på ordentligt efter det men det räckte ändå inte hela vägen in i mål! tyvärr!
är iaf otroligt nöjd, har fått ett ordentligt träningspass om inte annat och mitt och marias teamwork fungerade som vanligt helt fläckfritt :)

kom hem igen vid halv nio helt död! somnade med tvn och alla kläder på vid 10 snåret och vaknade runt halv elva idag.. :P tror jag gjorde ett klokt beslut i att inte dra med ut på krogen!

nu snart skall jag och henkan testa en ny rutin, veckohandling, hoppas det blir en succé!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0