tisdag

hejhej!
dagen idag har sett ut precis som alla andra dagar, upp tidigt och plugg tills sentsent på eftermiddagen.
mammsen och pappsen åkte idag till carlifonien och skall vara borta i en sådär tre veckor, avis!
har haft världens sjukaste diskussion med tille och maria idag, handlat om allt emellan himmel och jord, sjuukt intressant och roligt!
anmälde mig till maskeraden idag och tror nog faktist att jag bestämt mig för vad jag skall klä ut mig till :) kommer bli sköj!
 längtar otroligt efter jul och lite andrum..men som det ser ut nu kommer vi ha massor att göra veckorna efter jul, vilket betyder massivt plugg under jul = inte alls speciellt roligt! får väl försöka beta av så mycket som möjligt innan..

nu skall jag o henke ut på promenix och samtidigt fixa granris, dörren behöver nämligen en julig krans!

//puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

määään det är ju två månader kvar! jag kanske kommer till er v 47 den 21 eller 22! om det är ok!?

2009-11-03 @ 19:07:13
URL: http://smellsfrombelle.blogg.se/
Postat av: michelle

öfcourse!!

2009-11-03 @ 22:54:22
URL: http://michellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0