helgn som gick

fredagen var ungefär lita tråkig som torsdagen förutom att på kvällen hade vi nollekommitte möte. vi käkade och bowllade på score. jätteroligt! såklart ville bamse aldrig vara sämre än cura..så det blev ett par styrkeprövningar i form av shots :) var ändå hemma tidigt vid 11-tiden. gött!
lördagen spenderades men henkan på promenad i det vackra höstvädret inne i stan och sen var det hem och ladda för kvalmatchen emot danmark. jag o henkan riggade projektor och högtalare och tillsammans med sandra, emelie, antonio, mathilda, björn, erik och oskar kollade vi på världens kassaste match.. 1-0 till rödkorvarna fasen!
blev en sväng på stan, men det var för långa köer så blev ingen utgång.
idag söndag kan jag inte direkt påstå att jag gjort många knop, fösökte fixa min mic på datorn så att jag sklle kunna skypa med pappa, mamma och farmor men det gick inte..så sen har jag drukit oboy och kollat på desperate housewives..

imorgon blir det skolan i fleraflera timmar! veckan som kommer bjuder på både en tenta, gruppredovisning, labbar och en hemtenta..great!

pusshej

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det hade varit kul att skypa med dej....farmor hälsade så gott.

2009-10-12 @ 07:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0