kanelbullensdag

japps, idag söndag är det kanelbullensdag! jag o henkan firade med kanelgifflar i morse mycket smarrigt.
har varit ute på promenad tillsammans i det härliga blåsiga höstvädret..två tvätt maksiner är igång också borde vara klara om en halvtimma.
tänkte kolla lite vidare på hemtentan, men jag vette tusan om jag örker! lägenheten ser hemsk ut så jag borde ta tag i det och städa lite. kanske kan hinna båda?!
ikväll blir det isterband med mos, mummakardemumma!

på tisdag skall jag klippa mitt långa hår, en cm eller två. skall bli skönt med ett mindre slitet hår.

kram

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill ha kanelbullar!

2009-10-04 @ 16:39:45
URL: http://emeliejohansson.blogsome.com
Postat av: trine

vi behöver någon som vill adoptera en blå soffa... intresserad??? GANSKA sliten i tyget men mycket god att ligga i ;-)

2009-10-04 @ 16:45:07
Postat av: michelle

ojojojo! jag är definitivt intresserad! plats får helt enkelt bara lösas!! :P

2009-10-05 @ 17:51:03
Postat av: trine

ok :-)

Den står i garaget - bara att hämta!

kram

2009-10-07 @ 20:11:36
Postat av: Isabelle

Uppdatera!

2009-10-07 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0