onsdag

tjitja!
okej idag är det onsdag, vilket betyder snart helg = gött!
veckan som gått har spenderats framför allt i biblioteket på kau, inte så mysigt och inte sådär jättejätte roligt precis. men vad gör man inte för en utbildning?
idag klippte jag mig, någon dag försenat, det blev supert dock ingen drastisk förändring utan egentligen bara toppning. det kostade hela 380kr och jag kan juh lugnt säga att det är det mesta jag betalat för en klippning.
vad har mer hänt idag..jo henrik har köpt en dvd spelare och en förstärkare till de högtalar system vi fick av pappsen så de har han och jag grejat lite med ikväll, framför allt han då..kan inte mycket om kopplingar hit och dit :)

Nu bilr det till att gå i sängen för imorgon blir det upp 06:40 som vanligt! :D
mannagrynsgröten skall kokas och ansiktet sminkas och det skall hinnas med att springa till busses.

sovgott! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0