lack of interest

tji!

har de senaste två veckorna begravt mig i plugg för dagens tenta..vad fick man fördet? inte ett jävla piss.
kunde ingenting, tentan var helt väärdelös och speglade inte vad vi gjort de senaste 4 veckorna utan snarare lite random från de första veckorna i ettan.
nu lägger jag nert! (iaf tills måndagen?!)

ikväll blir det bio med syrrorna, stieg larssons "flickan som lekte med elden". hoppas den är lika bra som första filmen!

håller på att bli sjuk också tror jag, har swiine ont i halsen..perfekt tajming till lidingö som är nästa helg..tror jag skall gräva ner mig i mina "tycka synd om mig själv" tankar och stanna där ett slag.

nu kommer henrik med dagens mkt sena lunch, en macka!

puss


Kommentarer
Postat av: Isabelle

attans då! kurera med te te och te! massa apelsin och lite glass =D mamma o pappa hälsar! puss på dig min gölliga tjej <3

2009-09-18 @ 18:29:09
URL: http://smellsfrombelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0