lidingö och entropi..its my life

tji!
i helgen drog jag till sthlm, eller ja först till örebro där jag fick vänta på eurostop i 1,5 timmar på en mycket försenad strömstad löparklubb buss. Hoppade på bussen och vi kollade på ronny&ragge hela vägen ut till lidingö, skit kul?! eller inte kanske :P
Fredag kväll fick jag reda på att jag klarat tentan ja skrev en vecka innan, gött! men ja, de var precis G en riktigt skitig tenta! jag och bella delade hotellrum vilket var mysigt, lite kvalitetstid med syrran var länge sedan.
Lördag upp kl 06.00 starten på de 15km gick 10.50 och jag var väl imål typ 1.40 senare (vet inte tiden helt).
Helt okej nöjd, inte med tiden, men med att det faktst kändes rätt gött under hela loppet!
Lördag kväll blev det (som vanligt) käk på k-15, en restaurang i närheten av smeten på stureplan. god mat iaf!
söndag upp 06.00 in i duchen för att försöka vakna till, jag och bella hade besämt oss för att vara på frukosten tidigt och bara sitta och njuta av all god mat som man inte kunnat äta morgonen innan pga loppet :D
ja, dagen gick mest till att hejja på alla de yngre SLK:arna och sen var jag tillbaka i k-town igen!

Vi har börjat med entropi i termodynamiken, vad det nu är? :P kan räkna påt och allt sånt med att förklara vad det är, nej de kan jag då inte..eller jo ett mått på oordning..klokare? nej, tänkte väl det..
har tränat idag och det var fortfarande egrann stela muskler i kroppen.

nu skall henkan ha pengar för månadens hyra, så de e la bara att föra över lite då :D

hejhej

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Han skall bara ha och ha!

2009-09-30 @ 19:05:34
URL: http://smellsfrombelle.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg! Puss!

2009-09-30 @ 19:06:16
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0