hemma i strömstad

Tjo!
Åkte ner till Uddevalla för att springa Bohuslunken (orienteringstävling). Blev en andra plats precis efter lillsyrran och det är juh faktiskt helt okej  =)
Banan var inte direkt upplagd för min kondis, om man säger så..Jätte kuperat med många kontroller och mycket riktningsändringar. Bommade några kontroller, men är faktiskt överlag väldigt nöjd med min orienterings insats! Kommer bli skit roligt att springa SM.
Åkte med lillasyster tillbaka till Strömstad efteråt, så nu är jag hemma. Har precis tränat långpass och skall nog börja plugga nu (har en tenta på tisdag). Ikväll blir det valborgsfirande!!
skulle lagt upp bilder ifrån igår nu, men upptäckte precis att jag glömt sladden hemma.
Sitter ist och streamar en webbradio ifrån Depauw university, som Emelie pluggar på..intressanta mellan snack :P
nu skall jag käka nått!
pillan: tack, det är henke som har gjort den nya designen (blev mycket nöjd!)
Klar vi skall springa :) vad kul att du också skall det, kommer att gå super! vilket startled startar du i?
Vad snällt av dig att köpa grejerna, skall säga det till bella också!

Kommentarer
Postat av: Pillan

hej,

vi startar i team silver, 13.55 om jag inte missminner mig.

kram,

2010-05-01 @ 18:57:12
Postat av: bella

höhö "precis efter" snarare 5min

2010-05-04 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0