onsdag

hejsan!

Sitter i biblioteket och har efter en halvtimmes letande hittat telefontiderna för vårdcentralen i karlstad..tur att det är enkelt att hitta iaf..visade sig att det går att boka tid hela tre timmar om dagen! fantasktiskt..somsagt elgiganten har allt bättre "kund" mottagning..haha!
Skall iaf försöka få någon rätsida på värkande knä och armhåla. har redan varit där för kanske 1,5 år sedan och då var det träningsvärk enligt det mycket stressade sköterskan..tror inte träningsverk håller i så länge fröken!
menmen.
på lördag vankas det först klädbytardag..hoppas jag hitta något fint vårigt plagg eftersom jag inte direkt har råd att köpa en massa nya..På kvällen sedan blir det nog ännu en inflyttningsfest =)

Skall alldeles strax käka lite lunch och sedan spender hela eftermiddagen med att få en snabbkurs i hur man söker upp vetenskapliga artiklar i bibliotekets databas.

var btw ut och tränade igår. blev tusingar på sommarro spåret, dö jobbigt..men kändes ändå hyfsat =) har inte något internet hemma längre för det är något som har gått sönder hos bredbandsbolaget, hoppas innerligt att det kommer tillbaka idag. Så att jag kan lägga in vad jag sprungit innan jag glömmer bort det.

hade!

puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0