måndag

..och första dagen på mitt tredje och avslutande år..meeeen, nu är det juh faktiskt så att jag skall skall försöka mig på en masterexamen så då har jag allt en del plugg kvar efter dessa två terminer.. :I
Igår var jag henrik, mikaela, hennes henrik, simen och malin och käkade oss proppmätta på mongolian steakhouse, så sjuuukt god mat dom har där!
Livet i lägenheten är inte något vidare, har stor panik över möjligheten till Radon i väggarna och kommer på torsdag eller fredag låna med mig en strålningsmätare hem och mäta. Alternativet till den förmodade lättbetongen är aspest, och det är inte mycket bättre det.. :S tusan också!

Idag har jag och mikan varit duktiga och skickat in första uppgiften på den kurs vi läser utöver programkursen :)
nu skall vi nog snart säga hejdå och jag skall bege mig hemmåt och sedan dra ut och träna.

Hade!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0