Alla hjärtans dag!

hejsan!

Vem har missat att det är alla hjärtans dag idag? inte jag och halva karstad iaf!
Fick frukost på sängen av henke =)
Vid 3 tiden drog vi ner på stan för att kolla på rallyt, inte så mycket att se.. :P men vi va iaf där och kollade!
Handlade på konsum (ingredienser för att göra hemmagjord aioli).
När vi kom hem gjorde vi aiolin som vart superbra. Jag skalade alla räkor vi fick av mamma och pappa igår och som vi skall mysa med nu strax!
Kom precis hem från min första träning sedan i måndags!? har juh varit juh ett par dagar och då är det la inge smart att träna. det gick iaf bra men nu är jag rejält hungrig! Det var ett tag sedan jag åt frukost nu!

Här kommer bilder:



Svenska Rallyt



Värmlands stolthet, någon från Arvika..Här sprutar han champange, tror han kom 10:a



Jag



Skalar räkor


//Michelle

Kommentarer
Postat av: Pappa

Söt! Kram på alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 22:26:37
Postat av: Karin K

Ja, gud vad söt du är på fotona Mich!

Snart vill jag komma hem till dig/er! Kram

2010-02-17 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0