besöket

tjoo!
idag var som bekant mamma och pappa på besök, hur mysigt som helst!
vi promenerade in till stan och kollade runt i affärer, åt lunch och köpte ingredienser för semle bygg. :P
gick tillbaka till lägenheten och byggde semlorna som blev ur goda!
Nu väntar jag på melodifestvalen och skidskytt, hur kul är det inte att OS dragit igång!?
Jag skall dra iväg till Viken nu och posta lite paket, glömde helt av det förut.

får se om det kommer några polare hit ikväll, har ingen lust att dra ut på stan och röja när jag precis varit sjuk och fortfarande inte känner mig helt återställd, speciellt inte med sömnen.
menmen, lite sällskap med vin till just melodifestivalen och skidskyttet ser jag gärna!

skall försöka tvinga med mig henkan till viken, men det kommer med stor säkerhet aldrig att ske :P
bilder från dagen kommer om någon timma!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0