Fredag

hallo!

Gårdagen:
Drog mig in med bussen till stan vid halv sex tiden igår, hoppade på 1an upp till frödingshöjd och Matilda och Antonio. Förfestade med en massa gamla nollor, jättekul! Spelade "caps", som emelie lärt mig, och det var superkul! Dansade också i soffan med matilda =)
Vi åkte ner till stan vid 10tiden och skulle in på Tempel och nystarst festen som kåren fixat. Snacka kö!!
Helt sjuuuuuukt som vi säger här i värmland. Självklart tappade vi bort varandra och helt plötsligt var det bara jag och emil inne på tempel! men det var kul ändå! :D
Mötte upp matilda igen tyå 2 timmarsenare på bk. lite roligt, jag satt på toa på bk och hade precis smsat matilda och frågat var de var och får svar "på bk" haha! öppnade toa dörren och där satt de! :D

Idag mötte jag upp matilda på stan för att luncha. mycket trevligt även om vi båda kände av gårdagen och inte hade huvudet med hela tiden :P

Sedan dess har jag inte gjort så mycket, tränat och sett på skavlan typ :P
nu blir det "bio henrik", vilket betyder att han får välja film.

Tänker på min super goa vän agnes och hennes "radio agnes" me love! hoppas du har det underbart i syd amerika!


puss på er!

ps imorgon blir det banimej plugg och melodifestivalen! weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0