lördag

Halloj!

Igår var mickaela, henrik, anders, maria och björn här hemma hos mig och henke och kollade på OS, tjötade och drack lite vin/öl, super trevligt!
Idag åkte jag in till stan för att försöka byta ett par svarta jeans leggins som gått sönder (bara efter 3 mån)..och eftersom jag alltid sparar kvitton så gick det hur bra som helst att få ett par nya! =) super trevlig personal var det också på gina!

Helt galet vad det är mycket snö ute, och det bara fortsättera att vräka ner..fyy för att jobba som plogbilis..
Har precis ätit en klassisk student middag..inge lyx här inte..henke åt sparrissoppa och jag nudlar med majs..menmen, bara en vecka tills plånboken fylls upp igen!

Imorgon blir det bl a. tenta plugg hos malin vid 12 tiden.

Nu är det schlager kombinerat med curling!

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0