måndag

tjotja!
Igår kväll när jag skulle lägga mig kände jag att det började täppa till i näsan. Hade stora problem att somna men gjorde det ändå till slut. imorse var det helt tätt och jag tog lite nässpray, vilket alla som känner mig vet att jag hatar! Det finns inget så äckligt som nässpray.
Inte hjälpte det heller! näsan har runnit och kliat precis hela dagen. belv ingen ordentlig träning pga detta heller, snabb promenad och ordentligt med styrketräning ist.
Skolan var helt okej idag, ligger fortfarande mega mycket efter i läsdelen, men det gör vi allihop! Till helgen är det Rally här i karlstad så det lär man väl gå och kika på =) Sen skulle mamma, pappa och kanske farmor komma på lördag! :D

nu är det mitt favorit tv program på tvn! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0