måndag

Tjoo!
lördagens snöväder slog väl ut hela sverige som det verkar!!? helt ofattbart att folk inte lär sig..menmen, jag och henke satt tryggt hemma och kollade på OS =)
söndagen spenderades hemma hos Malin och på hennes tak..mycket intressant!
idag har tentaplugget verkligen kickt igång..paniken hänger över axeln..fyyyy tusan!
tänkte jag skulle hem och träna av mig all panik men det skulle juh såklart inte fungera..inget varmvatten..
kan inte någon bara ge mig och henrik en lägenhet att flytta in i rund 5-10 augusti!?
lääängtar tills lördag då vi skall handla mat..just nu finns det inte mycket att hämta i frysen..idag blev det korv med bröd..
aah, nu kom jag på att jag måste ringa Maria! Maria om du möjligtvis läser detta har du lust att ringa mig? vi måste snacka om mitt kommande besök! tänkte jag skulle åka till dig på fredag, men det får bli nästa helg om du kan för vi har tenta nu på fredag till kl 19.00 :(
är det någon mer därute som har lust att prata så kan ni väl ringa till stackars mig!?
Puss på er därute

Kommentarer
Postat av: Sandra

ska du inte iväg i helgen röstar jag för utgång. vi kan väl köra en rejäl förfest med gammla "gänget"??

2010-02-23 @ 15:29:26
URL: http://kristinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0