Onsdag

Holabandola!

Sitter i soffan och kollar på curling..haha! vad är det för sport tänker du, ja..jag fattar nada av varken taktik eller regler men ändå är det så fängslande.. henke fick förflytta sig in i sovrumet för jag byter absolut inte kanal! :P

huvudsnacket idag har varit om de extremt tråkiga/svåra uppgifter som vi så enkelt skall lösa..citerar malin "vi har inte verktygen för att lösa det här...GE OSS VERKTYGEN!!"
och precis så känns det och är det fine om man visste att det inte var tenta förrän om ett par veckor och man har god tid att ta till sig kunskapen..men fasen vi har tenta på fredag nästa vecka..buu!

wellwell, imorgon skall jag ta mig en efterlängtad sovmorgon på hela 1,5timma och förhoppningsvis vakna med ett godare humör =)

Vad skall vi hitta på nu på lördag då? finns det någon mer schlager sugen tjej som vill ta ett glas vin på lördag kl 20.00?

puss!



Kommentarer
Postat av: mamma

pappa har oxå fullt upp framför tvn nu när det är OS och skidor....kram

2010-02-17 @ 20:05:47
Postat av: matilda

hej michelle! har tyvärr inga moneys på mobilen så kan inte svara. Jag hade jättegärna tagit ett glas vin med dig på lördag om jag hade varit i karlstad, men jag bestämde mig för igår för att åka hem ett tag. sitter på jobbet hemma i borlänge nu och ska jobba natt. jag kommer nog tillbaks till karlstad nästa vecka och till den helgen blir det fest! en kompis kommer och hälsar på så då är du välkommen upp till frödingshöjd på förfest och dansning på sofforna igen! hihi. puss <3

2010-02-17 @ 22:39:59
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

guud vilken fin blogg! :D

2010-02-17 @ 23:07:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag saknar dig!

2010-02-18 @ 07:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0