onsdag

Halloj,

Idag är det onsdag, ännu en dag närmare den fruktade tentan kl 14.00 på fredag..fy tusan säger jag! satt i biblan hela dagen idag med henke och mikaela och pluggade..gick helt otippat ganska bra idag..ge mig nu bara en enkel tenta!
har haft ont i magen precis hela dagen..börjar fundera om jag utveklat en allergi emot någonting, typ laktos!?
har spanat in vad som kommer på tvn nu efter allt OS och det börjar juh galet mycket bra! haha! klassiskt! får väl prioritera ut det jag absolut inte vill missa annars riskerat jag starkt att växa fast i soffan, och det vill vi juh inte!

nu skall jag göra några "glada-gubben-hopp" för att få igång värmen i min iskalla kropp.

kram

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha 'gladagubbenhopp' kolla upp det med laktos da? kop soya mjolk det ar gott!

2010-02-25 @ 03:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0