onsdag

Undra vart jag sitter? ...  kan det vara i biblioteket? .... JA!
Huvudet börjar bli segt som tuggummi! skall nog alldelles stax packa min minibag och hoppa på bussen hem!
börjar bli hungrig också. =)
Har plöjt kurslitteratur i flertalet timmar men tycker inte jag kommer någonstans, jobbig känsla!

Verkar som att vi inom några timmar/dagar skall få betyg på höstens två 15p kurser! ser jag verkligen fram emot. tror det blir en 4:a i industriella energisystem, en 4:a i termodynamik, 5:a i strömningslära och 5:a i värmelära..hoppas iaf på det! :) Är lite osäker på strömningsläradelen eftersom jag inte fått samma svar som precis alla andra..men hoppas ändå att det kan räcka till.
kommer iaf resultera i ett uppsving för motivationen oavsett eftersom det är ännu en avklarad temin!
kan behöva lite extre motivation nu :)

Berättade jag att jag skall till Prag över påsk!? inte det..?
Det skall jag iaf, åker tidigt på långfredagens morgon. Skall bli superduper kul! ligger i hård träning nu så att jag förhoppningsvis är bra tränad och förberedd inför alla träningspass vi skall göra i Prag. :D
Nej nu skall jag köra ett sista ryck med tuggandet och sen är det over and out!

bad malin köpa med nya dusch draperi korkar när hon var på IKEA igår, vilket hon hade gjort, så ikväll blir det till att montera upp det Jättefina drapperi jag fick i julklapp av emelie! bildbevis kommer .


pusss


Kommentarer
Postat av: Pappis

Du är duktig! Även om man inte fattar allt där och då när man läser in nya ämnen så brukar det fastna mer än man tror. Man känner iaf igen begreppen senare. Så håll ut!

Kram pappa

2010-02-03 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0