torsdag

Tjoho!
tyckte dagen började helt okej, mådde faktist rätt bra när jag klev upp i morse. Men det skulle jag juh självklart få sota för på eftermiddagen. Har haft snor i hjärnan, om man kan ha det!?, det verkligen går inte att tänka varken klart eller rakt! virrpanna nr 1 var definitivt jag idag..har faktiskt mest suttit och skrivit av mina underbarat snälla klasskamraters anteckningar..ungefär på den nivån har jag legat idag.
Skulle på föreläsning kl 18 ikväll på buknern, men jag insåg att det tyvärr bara var att glömma! den enorma huvudvärken jag hade i förrgår och även lite igår är tillbaka..fan!
Nu ligger jag här framför tvn men orkar inte ha något ljud på för huvudets skull, vad hände med alla dagar utan en massa huvudvärk?
Hoppashoppas jag bli bättre tills helgen för då kanske mami och papi dyker upp =) sen är det juh svenska rallyt och en ny delfinal av melodifestivalen som man juh absolut inte får missa!

en rolig nyhet såhär i huvudvärksmörkret är iaf att jag fick en 5:a i värme- och strömningslära :D sjuuuukt roligt! min första 5:a desutom!
skulle lätt kunna tänka mig att jobba med någont om det som kursen handlade om, hur intressant som helst!
nu skall jag masa lite på henrik så att han inser hur synd det är om mig och lagar lite käk.

pusspåer

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Härligt att du gillar bloggen :D alltid kul atthöra

2010-02-11 @ 17:58:24
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Caroline

läser du min blogg ? <3

2010-02-11 @ 18:47:17
URL: http://carrrrolines.blogg.se/
Postat av: pappa

Nässpray...! Viktigt så det inte blir bihåleinflammation

2010-02-11 @ 19:59:23
Postat av: Pappa

Kolla Gerds gröna foppa-tofflor på google maps! Coolt!

2010-02-12 @ 12:38:17
Postat av: carro

sv : nej inte riktigt vad jag letar efter .

2010-02-12 @ 16:12:05
URL: http://carrrrolines.blogg.se/
Postat av: Isabelle

good work sis! love you!

2010-02-13 @ 02:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0