året var 2009

inspirerad av vickan gör jag en års sesume..enjoy!!

JANUARI

hittade inte en endaste bild från denna månad..måste haft skit tråkigt!?

FEBRUARI



Februari promenad en soligdag i Karlstad.

MARS



Galen studenttorsdag!

APRIL



Jag och bella tog häftiga bilder på Capri..

MARS



Jonte kom upp från Örebro och grillade med oss..

JUNI



Jag och bella kollade på solnedgången på Capri, räddade också en manet från att torka ihjäl på land.

JULI



Oringen gick i år i Eksjö. Vi hade en fantastisk veckan, som vanligt, med mycket bus och orienterande.
längtar redan efter nästa oringen!!

AUGUSTI



En utekväll med tjejerna!

SEPTEMBER



Lidingöloppet är något man inte vill missa :) här, pappi

OKTOBER



Lillkillen Samuel fyllde 1år.

NOVEMBER



Sista helgen i November hade vi glöggkväll med lussekatsbak..mys!

DECEMBER



Julafton i Dalsland som vanligt, alldeles underbart..ps jag är tomten



//michelle

Kommentarer
Postat av: vickan

2010-01-07 @ 17:25:36
Postat av: Vickan

Så roligt med årsresumeer, och vilken fin bild där du räddar maneten. Kram och go fortsättning :)

2010-01-07 @ 17:27:23
URL: http://missvictory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0