back in k-town

tjenare!

igår typ en timma innan bussen gick bestämde jag mig för att åka med henrik upp till karlstad. bra beslut! har kollat igenom allt det som skall hinnas med innan veckan med sluttenta, projektarbets redovisning etc, och det är en hel del.
skall börja om 5. men först ett litet blogg inlägg.

nyår:

Jag o henke drog till konsum vid 5 tiden på nyårsafton handlade mat, för mycket kunde vi kostatera sedan, och drg till emelie. Masade upp emelie som fortfarande satt i arbetskläder och skypade med en vän från staterna. jag tog över skypandet och ryan fick höra eneglska när den är som värst, bjuder på den.
Henke intog köket och började förbereda det som skulle bli vår nyårs supé. Efterhande hjälpte ven jag och emelie till :)
Middagen vart mycket lyckad, dock blev vi så proppmätta att vi inte orkade äta någon dessert.
vi spelade wii sports och jag och emelie spelade caps, ett mycket kul drinking game.
vid tolvslaget drog vi upp till vattentornsberget för att skjuta och kolla på alla nyårsraketer. sen gick vi till Cod. hade en skit kul kväll som avslutades på efterfest hos adam ekelund.

dagarna efter nyår har jag inte gjort speciellt mycket..tränat och umgåtts med familjen ungefär.
nu blir det hård satsning på plugget de kommande tre veckorna. efter heletet, den 22 kommer emelie och hälsar på, cant wait!


löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0