bakdag

tjo!

idag hade jag bakdag, vi har delat upp dagarna emellan oss nu när det är tentavecka..jag gjorde hemmagjord kola..mycket lyckat om jag får betygsätta mig själv :)
drog ut och tränade passet jag egentligen skulle kört igår idag. Kännde mig krasslig i magen fortfarande igår så jag hoppasde träningen. men idag körde jag. kändes mycket bra! :)
jag och henrik skulle gått på sista stieg larson filmen ikväll, men när jag insåg att det bara fanns 302kr kvar på kontor fick det bli en hemma kväll med "på spåret" och nu alldelles strax "skavlan"
imorgon skall jag upp till universitetet igen för en sista dags tenta plugga.  sen är det bara att hålla tummarna på måndag och hoppas att tentan går vägen!

Grattis säger jag också till mammi som fyllde år i går!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0