måndag

Hej!

Idag är det måndag, men inte vilken måndag som hellst..det är en bra måndag i dubbel bemärkelse..
1: Csn pengar in på kontot! =)
2: Ny kursstart, så gött med en ny kurs!
Kom precis in hem ifrån en storhandling på Lidhl..inte kanske det mest optimala matmärket..finns inte så mycket ekologiskt. men det finns inte så mycket att välja på, om man vill ha pengar kvar tills nästa utbetalning..
Var ute och tränade förut idag vid tolv-ett tiden. blev ett bra pass. 56min och 8.89km. Tur att jag körde på dan, för nu finns det inget varmvatten. hade blivit liiiiiite kyligt att duscha i kallvatten..iof är jag härdad, det brukar inte alltid vara varmt när man vill duscha.
Strax är lasangen färdig i ugnen, skall bli smarrigt som tusan!
nu: halv åtta hos mig.

Glöm inte kolla lillsyrrans blogg: smellsfrombelle.blogg.se
hon är på NZ nu och lever livet!
puss på er

Kommentarer
Postat av: issabelllaaaa

pussssssss

2010-01-27 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0