tisdag

Tjo!

imorse så kom lars och Siw på besök efter det åkte jag upp till Uni. satt där från kanske 12-18 fick otroligt mycket gjort faktist! :) imorgon skall jag göra gamala övningstentan och sedan fortsätta med repetiotionen av uppgifter.
stack ut och tränade idag efter att jag kommit hem. Tänkte förs köra återhämtningspass på 40min jogg. Men insåg när jag läste programet att jag redan bestämt vilka dagar jag skulle göra vad (måste gjort det i söndags). SÅ då kunde jag ju inte ändra på det. blev 10min uppv. 3*4 (2min vila mellan varje intervall) och sedan 10min nedj.
Kändes bra!

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

gott att du håller igång både med studier o plugg, kram

2010-01-13 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0