torsdag

hejsan hallo!

inatt hade jag skit svårt att somna..tror inte jag sov förrän vid 2-3 tiden, detta resulterade självklart i att jag inte orkade gå upp i morse..blev sovande till 11 snåret..
Men sedan dess har jag iaf pluggat värme- och strömningslära. Det mest intressanta ämnet vi läst hittils. så det är ganska kul att tentaplugga just denna kurs.
skall när henrik kommer tillbaka från universitetet ge mig ut på veckans tredeje pass. Måste passa på eftersom det idag BARA är -13,4 grader idag. fredag o lördag skulle bli över (under) 20 minus..
har inte bestämt mig för vilket pass jag skall köra ännu, men tror det blir steady- run passet. har en runda som jag tror kommer bli perfekt.

nu skall jag göra lite övningsuppgifter på kapitel 23. hadehade

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0