20 lördag

hejhej!
så kom då dagen som jag gått och längtat efter i en evighet känns det som.
trine kom och hämtade mig kl 08.00 och efter att hon hoppat av hos sig igen så började jag ensam resan emot Gardemoen, Oslos flygplats. Mitt uppdrag: att hämta Ryan, Emelies amerikanska pojkvän som bokat om sin biljett för att komma ett par dagar tidigare och överaska henne.
Jag var redigt nervös kan jag juh berätta..men oj vad det gick bra!
Ryan är sååååå himla trevlig och vilken underbar personlighet, Emelie, vilket bra val du har gjort! :)
resan gick galant och emelie var mållös när hon oss komma gående emot hennes jobb :P
efter detta köpte vi godis, svenskt godis är juh faktiskt det bästa i världen..
vi såg på fotbollen och inväntade det typiska sommarvädret nämligen regn.
underbar kväll med underbara människor!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0