27 lördag

heeej!
har inte haft tid!! att uppdatera :P men här kommer det iaf!
idag sprang jag strömstadmilen. först hjälpte jag till och stod och viftade med flagga vid en kosrning( strömsdalen, karlsgatan) och sedan sprang jag.
mitt mål var att springa snabbare än tiden jag hade på karlstadsstadslopp 57.36, tror jag det var..strömstadmilen är betydligt jobbigare än plattaplatta karlstad. Och visst klarade jag mitt mål. kom imål på 57.02..ingen skryt tid, men jag är nöjd ändå!
micke och björn visar upp sina mycket fina nya klister tattueringar
hårda killar
kajsa och bella
Du skall köra HIT
Vi som inte hade tattueringar..
efter milen började jag jobba..och gjorde sp fram till strax efter midnatt..en lång dag men fruktansvärt rolig precis som vanligt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0