30 tisdag

Heej!
Tänk att jag redan varit hemma i en månad, heeeelt galet!
Idag skulle jag också jobbat till 14.00, men det var ju inte direkt kalasväder..regn och åska gjorde att jag kunde vara hemma. tränade och sen hämtade Maria mig. Vi drog upp till Hälle för att hjälpa till under dag 2. Idag var det inte fullt så många som sprang knatteknatbanan, ca 20st..men däremot hade vi massor med mer barn.. :) roligt, men ganska jobbigt också..en liten yta, många barn och två riktigt småbarn..Men såklart gick det strålande! hade sådan otroligt fin hjälp av marre, maria och bella.
när alla banor var inpolckade drog vi upp till Lommelanda kulle med alla grejer..TC (tävlings centrum) skulle nämligen flyttas till den avslutande jaktstarstdagen. liiiite bökigt om jag själv får vara med och tycka till..hemma vid 22.15 på kvällen...
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0