31 onsdag

heej!
Idag var det en speciell dag!
Gjorde inte så mycket mer än att träna fram tills det att jag, bella, vincent, mamma och pappa drog iväg till Grebbestad för att kolla på Lars Winnerbäck, laleh och Melissa horn. Vi åkte vid tre tiden, men var inte framme i grebbestad förrän vid 1600..vem var det som segade tro??! ;)
Strosde runt i Grebbestad hamn, käkade mat och glass..mys!
vid 19 gick vi upp till Siljevi (fotbollsplan i grebbestad) för att lyssna på alla duktiga artister.
Det var verkligen hur bra som hellst! trevlig stämning, perfekt väder, jättebra ljud och duktiga artister.
Tack till min fina familj som gjorde dagen till en av de bättre denna sommar.
här kommer lite bilder,
Mamma och Pappa
Bella och vincent
min fina pappa och mamma
Jag och pappa
lasse
Bella och kajsa
lasse igen
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0