32 torsdag

Tjja!
Idag kom Farmor och Birgit och hälsade på. två underbara damer! om jag blir hälften så glad och positiv när jag är över 80 är jag evigt tacksam.
Det var väldigt dåligt väder så det gick inte att göra så mycket mer än att sitta och prata i nya uterummet. På eftermiddagen sprack det dock upp och det blev en rundvandring i trädgården för de blomtokiga damerna.
Jag pappa och bella drog i väg på SLK träning vid 18-tiden och när vi kom hem vid åttatiden vankades det härlig sommarmat och efterätt.
Farmor och Birgit hade varit uteoch plockat en jättestor låda med sumltron som vi åt under andakt tillsammans med grädde och lite socker. det är inte ofta som jag ser så mycket smultron och har förmånen att ta en hel skål med Bara massa smultron. Fantastiskt somrigt gott :)
Bella hade därtill gjort en blåbärspaj på de blåbär som faktiskt mognat och växer ovanför trädgården. Smarrigt!!
Birgit och Farmor
Underbara damer! på 87 och 80år
min mami
moi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0