34 lördag

hejhej!!
idag jobbade jag ca 9-17..Efter detta cyklade jag hem och duchade av mig allt svett och matlukt innan jag och mamma åkte in emot stan. först skulle jag lämna en väska och mamma skulle hämta upp Pernilla och Peter. fick en guidad tur av Pernilla i deras jättefina båt "Frida II".
Hoppas av hos emelie och där bjöd Trine på 3-rättersmiddag. Supergott!! :)
Eftersom det var/är Ryans sista helg i sverige (åker hem till USA på onsdag) så drog vi ner på stan till först pråmen där music, please! spelade och sen in på COD för att lyssna till det dåligaste band på denna jord, nämligen dead by april..seriöst hade jag vetat vad jag fick för mina 250kr i inträde hade jag aldrig gått in!
här kommer iaf lite bilder..
Emelie och Ryan
Jag och Emelie
Emelies ragg för kvällen.. ;)
inte riktigt vår musiksmak...
dead by april
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0