16 tisdag

heejheej
idag restes det emot strömstad och bästkusten igen..var helt nostalgik när jag gick på strandpromenaden och det luktade sommar! och för er som inte vet hur min sommar luktar kan jag ge en kort beskrivning. Det luktar; tång, saltvatten, båtdiesel och värme. en heeelt underbar lukt helt enkelt!
Drog på mig träningskläderna nästan direkt för det var klubbträning på erlandseröd, fast vi var just idag på vallen. Körde ett stentufft intervallpass, jag halv dog redan efter första intervallen ;) menmen, hade det varit enkelt hade det juh heller inte spelat någon roll...eller hur?!
påkvällen fortsatte jag att läsa min bok som jag lånat av farmor; den röda damcykeln. läs den!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0