2 tisdag

hejhej!
idag sov jag till halv tolv..lite svårt att erkänna, men så var det faktiskt :P
gick direkt ut i solen och la mig för att fortsätta sova i solen, gick sådär..för bella kom hem och min fina vän agnes ringde. var nog tur att jag inte somnade iaf! visade sig att jag råkade bränna min rygg liiite gran, så imorgon blir det framsidan som skall solas!
Maria kom vid två-halv tre och vi gjorde tillsammans upp två orienteringsbanor som jag skall hänga upp på torsdag. för på fredag är det orienterings träning på Bogen för alla som vill komma :)
vid fyra tiden gjorde vi oss i ordning för att ta bussen till Halden, Norge och vara med på halden skiklubbs orienteringsträning. var väldigt roligt och efteråt passade vi på att bada i den sjö som låg intill.
Premiär doppet i söt vatten är alltså avklarat.
nu skall jag ta och slumra, imorgon är en ny dag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0