3 onsdag

tjooo!
idag sov jag till kl 11 då henke ringde och väckte mig. Hoppade på hojjen vid halv ett tiden för att möta thor nere på golfen för genomgång av min arbetsvecka som startar imorgon.
vid två tiden cyklade jag in emot stan och ut till oslovägen för att säga hej till min klippa till vän emelie.
Drog vidare till strömsdalen där mamma plus diverse fritidsbarn lekte. passade på att snegga lite utav deras käk också :P
Drog med dem upp till odelsberg efter en stund igen och hängde lite med mamma och hennes arbetskollgor tills mami slutat. 
Efter det så cyklade vi ner på stan och köpte ögonfrans färg på lindex och jordgubbar på konsum..yumy!
Mami blev hämtad av papi och jag bikade återigen ut till oslovägen och emelie.
Köpte tre par brallor av henne för 600kr, meget med rea!
När hon slutat vid 18 bikade vi hem till henne för att kolla fusball..tråkigt nog förlorade sydafrika som jag hejjade på :(
nu är jag hemma igen, och har varit sedan kl 22..cyklade hem mitt i matchen för det gick juh ändå inge vidare för dem.
sov gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0