4 torsdag

hejsan hoppsan!
Idag väcktes jag av min braiga väckar klocka ;) vid åtta tiden. drog igång spotify och väckte både mig och mami.
Surfade in på its och upptäckte att resultaten för deltenta två låg ute, vart en 4a :)
Vid halv 10 bikade jag till jobbet och jobbade fram tills kl 18 då jag stängde.
Dagen mest otippade gäst: Carin da Silva!! Jag serverade henne lasagne och hon åt upp allt..perfekt gäst!
Martin fick sms från min käre chef som berättade att det fanns jordgubbar i kylen som vi gärna fick äta upp, vilket vi juh såklart gjorde...en sväng till himmelriket där.
Efter jobbet hoppade jag i träningskläderna  och ägnade sedan 3 timmar åt att hänga ut kontroller inför morgondagens orienteringsträning. Kom hem hungrig som tusan och såklart med ett gäng (3!!) svarta små ovänner på kroppen. hatar de jäkla skit äckliga fästingarna..hoppas nu att jag hittat alla och att det inte finns någon jäkel kvar!
Efter duchen passade jag och mami på att färga ögonfransarna, lite hemma spa =)
vet inte om det syns sådär överdrivet mycket..men jag slipper iaf tänka på mascaran i några veckor fram.
nu är kroppen och framförallt fötterna färdiga och behöver all vila i värrlden.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0