5 fredag

Tjoo!
stod upp åtta idag och drog till jobbet klockan nio. började halv tio.
idag var det spex tävling och många kom utklädda och jag tror att temat var sjömän..för det kom sjömän, pirater och fiskare ;)
Kul omväxling för oss som jobbar!
Direkt efter jobbet kubbade jag bort till Bogen för att hänga de sista kontrollerna för dagens orienteringsträning. tror de flesta var nöjda med banan jag och maria lagt. Vissa av kontrollerna hängde inte heeelt rätt..men det var iaf nära,
Var otroligt sliten när jag kom hem..!
tryckte i mig två mackor och ett glas vin. sen spelade jag och bella mamma och pappas nya sällskapsspel (Qube!?) ganska roligt faktiskt..
kollade på konsert grejen som gick på ettan också för kronprinsessan, mycket bra!
Nu blir det söööömn för kjelle!
klemklem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0